سین عین

اللهم عجل لولیک الفرج
جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ق.ظ

مداد پاکن ها


پیرمردی گفت مداد پاکن ها برای کسی

ساخته میشوند که اشتباه میکند!!!

جوانی پاسخ داد:مداد پاکن ها برای

کسی ساخته میشوند که خواستار

پاک کردن اشتباهاتهایش است!!!



نوشته شده توسط سین عین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
سین عین

گفتم خدایا از همه دلگیرم.
گفت:حتی من؟!
گفتم خدایا چقدر دوری؟!
گفت:تو یا من؟
گفتم خدایا تنهاترینم!
گفت:پس من؟!
گفتم خدایا کمک خواستم!
گفت:از غیر من؟!
گفتم خدایا دوستت دارم!
گفت:بیش از من؟!

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ مرداد ۹۲، ۱۶:۱۴ - المرأة الریحانه
    احسنت..
نویسندگان
پیوندها

مداد پاکن ها

جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ق.ظ


پیرمردی گفت مداد پاکن ها برای کسی

ساخته میشوند که اشتباه میکند!!!

جوانی پاسخ داد:مداد پاکن ها برای

کسی ساخته میشوند که خواستار

پاک کردن اشتباهاتهایش است!!!

۹۲/۰۵/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
سین عین

نظرات  (۲)

سلام وب زیبایی دارید!!!

اح سنت قشنگ نوشتی

ولی همیشه مداد پاک کن به درد میخورد

مخصوصا در اشتباه در انتخاب عشق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی