سین عین

اللهم عجل لولیک الفرج
سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۵ ق.ظ

باز هم شرمنده

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی باز هم احساس میکنم

نتونستم یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه میکردند

دلم میگیره آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون روتجربه

کنم!!!



نوشته شده توسط سین عین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
سین عین

گفتم خدایا از همه دلگیرم.
گفت:حتی من؟!
گفتم خدایا چقدر دوری؟!
گفت:تو یا من؟
گفتم خدایا تنهاترینم!
گفت:پس من؟!
گفتم خدایا کمک خواستم!
گفت:از غیر من؟!
گفتم خدایا دوستت دارم!
گفت:بیش از من؟!

بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ مرداد ۹۲، ۱۶:۱۴ - المرأة الریحانه
    احسنت..
نویسندگان
پیوندها

باز هم شرمنده

سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۵ ق.ظ

خدایا خیلی سعی کردم قدر این مهمونی رو بدونم ولی باز هم احساس میکنم

نتونستم یعنی سال بعد هم ما رو دعوت می کنی؟

وقتی یادم میاد خیلی ها بودن که پارسال آخرین ماه رمضونشون رو تجربه میکردند

دلم میگیره آخه شاید این بار نوبت من باشه که آخرین مهمونی ماه رمضون روتجربه

کنم!!!

۹۲/۰۵/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
سین عین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی